Manda Bellemakers
Office manager/consulente
Ik ben geboren te Tilburg in 1957, ben getrouwd met Gerrit en samen hebben we een fantastische dochter. Ook een pleegdochter behoort tot ons gezin.
Na 16 jaar in het voortgezet onderwijs gewerkt te hebben, ben ik sinds 2001 als office manager verbonden aan Bureau Revenu. Vanaf 2012 verricht ik naast mijn administratieve taken tevens re-integratiewerkzaamheden.
Ik ben HBO geschoold en voel me erg thuis bij Revenu. Vanwege de veelzijdigheid van mijn werkzaamheden ben ik precies op mijn plek. Mijn kwaliteiten komen in het contact met cliënten, met opdrachtgevers en met onze consulenten goed tot hun recht. Ik draag zorg voor een goede telefonische bereikbaarheid en ben daarom vaak het eerste aanspreekpunt. Ik heb de verantwoordelijkheid voor een juiste administratieve afwikkeling van alle trajecten die we uitvoeren. Als re-integratieconsulent heb ik me verder bekwaamd en gespecialiseerd. Ik ben in 2014 geslaagd voor een HBO-minor opleiding tot jobcoach bij Elan trainingen in Ulvenhout. Sinds maart 2020 ben ik gecertificeerd budgetcoach via de LOI.
Mijn werkmotto is: doe vandaag je uiterste best en morgen komt er weer een dag.
Gerrit van Eijck
Algemeen manager
Consulent
Ik ben geboren in 1957 en opgegroeid in een groot gezellig gezin in Gilze en Rijen. Al jaren ben ik getrouwd met Manda en samen hebben we een fantastische dochter. Ik voel me een echt buitenmens, vandaar dat ik met plezier op het platteland woon en graag in de natuur vertoef.
Na mijn middelbare schoolopleiding ben ik gaan studeren en werken in de GGZ. Ik ben werkzaam geweest als sociotherapeut, later als leidinggevende en projectmedewerker/consulent. In de jaren ’90 heb ik binnen de GGZ mede vorm gegeven aan een project voor arbeidsbemiddeling voor mensen met psychische problemen.
Eind jaren ’90 is het initiatief ontstaan om Bureau Revenu op te zetten.
Mijn visie is dat iedere mens uniek is en dat eenieder talenten bezit die je graag wil zien ontplooien. Soms lukt het echter niet om het juiste spoor te vinden in het leven. Ik vind het een uitdaging om samen met mensen toch op zoek te gaan naar dat spoor en om op een creatieve manier drijfveren te vinden om te komen tot ontplooiing. Deskundigheid, enthousiasme en betrokkenheid zijn eigenschappen die ik graag inzet.
Ik ben ervan overtuigd dat het leven meer inhoud krijgt als je zinvol omgaat met je tijd en voldoende bezigheden om handen hebt, thuis maar zeker ook elders.
Mijn motto is: werken is gezond.
Blijf niet aan de zijlijn staan, maar neem zelf initiatief. Durf nieuwe dingen te ondernemen en bouw dit stap voor stap op. Denk niet alleen aan betaald werk, ook vrijwilligerswerk of een leuke stageplaats geeft vaak veel voldoening.
Ga op zoek naar succes en je zult zien, je vindt het.
Jan van Boesschoten
Consulent
Mijn naam is Jan van Boesschoten, geboren omstreeks halverwege de vorige eeuw (1957).
Ongehuwd, 1 dochter. Na mijn opleiding heb ik 25 jaar arbeidservaring opgedaan in diverse branches (detailhandel, chemische / petrochemische industrie en baksteenindustrie) Hierbij heeft het omgaan met mensen altijd een belangrijke plaats ingenomen.. Ook binnen mijn hobby’s zijn mensen, en het organiseren van activiteiten voor mensen de belangrijkste speerpunten.
Professioneel en persoonlijk is het me erg duidelijk geworden dat mensen pas in staat zijn om te functioneren als ze in hun basisbehoefte kunnen voorzien: 1. fysieke conditie, 2. veiligheid, 3. contact hebben met eigen mensen. Is dit mogelijk dan ben je in staat om een doel (zoals opleiding en/of werk) te formuleren, na te streven, evenwichtig te zijn en creatief tot verdere ontplooiing te komen.
Wat de voorgeschotelde vraag of het probleem ook mag zijn, het basis levens/werk motto is: niet DIP-pen maar DIM-men.
Oftewel niet Denken In Problemen maar Denken In Mogelijkheden.
Bovenstaande is dan ook mijn werkwijze bij de trajecten van Revenu, maar ook bij de overige werkzaamheden die in mijn bedrijf zijn ondergebracht. Naast re-integratie werkzaamheden ben ik actief in de bedrijfsadvisering en de ontwikkeling van software (cliëntvolgsysteem (WbasSys) en financieel programma (Basis Fin)).
Wilga Janssen
Vanaf 1994 werk ik als trainer en coach. Ik help mensen bij het leren en ontwikkelen van hun persoonlijke werkvaardigheden. Deels doe ik dat voor bedrijven en de overheid. En deels doe ik dat voor Revenu.
Ik vertrouw er op dat iedereen talenten heeft en graag iets (werk) wil doen dat nuttig en leuk is. Soms moet daar veel voor worden geleerd. Soms moet de omgeving een handje helpen om het werken ook mogelijk te maken. In mijn werk besteed ik altijd aandacht aan beide kanten. Ik vind het belangrijk dat iedereen kan deelnemen aan de samenleving. En als het even kan, dat iedereen zijn eigen boterham kan verdienen. Daar wil ik mij graag voor inzetten.
Mijn kracht zit in mijn brede kennis en ervaring, mijn energieke begeleiding en mijn praktische oplossingsgerichtheid.
In re-integratie en/of loopbaancoaching besteed ik aandacht aan vragen als: wie ben je, waar sta je, wat wil je, wat kun je, wat kies je, hoe kom je verder en wat helpt en wat belemmert je. Vervolgens gaan we stap voor stap aan de slag. Want elke stap die je dichter bij je doelen brengt, geeft een goed gevoel en energie om verder te gaan.
Ik woon in Breda, ben getrouwd met Joost, heb twee kinderen en een hond.
Mijn motto:
Je kunt dit leven maar één keer leven. Aan jou om er - met hulp van je omgeving - wat van te maken.
Jacqueline Kruunenberg
Re-integratie- en jobcoach
Mijn naam is Jacqueline Kruunenberg en ik ben vanaf 1999 actief als loopbaanadviseur, re-integratieconsulent, (job)coach en trainer. Ook heb ik een flink aantal jaren samen met een compagnon een landelijk re-integratiebedrijf gerund.
Op dit moment voer ik re-integratie- en jobcoachtrajecten voor Bureau Revenu uit (UWV). Daarnaast ben ik betrokken bij projecten op het gebied van arbeidsparticipatie (o.a. rondom autisme en werk), richt ik me op het re-integreren van zieke medewerkers (spoor 2) en adviseer ik bedrijven over inclusiviteit.
Naast dat ik veel waarde hecht aan kwaliteit en maatwerk, vind ik het een uitdaging om kansen te creëren en geloof ik in netwerken. Jobcarving en actief bemiddelen zijn mij dus niet vreemd. Integriteit en resultaatgerichtheid vind ik vanzelfsprekend.
Mensen beschrijven mij als laagdrempelig, deskundig, inspirerend, veelzijdig en creatief. Een netwerker, met een positieve kijk op de mens, die graag een uitdaging aangaat, bereid is om een stapje harder te zetten en met verschillende doelgroepen en opleidingsniveaus overweg kan.
Mijn motto:
Kwaliteiten mogen niet verloren gaan!
Daarom zet ik me met volle overtuiging in voor een inclusieve arbeidsmarkt.
Jolin van Eijck
Algemeen medewerker
Mijn naam is Jolin van Eijck. Ik ben geboren in 1995 en ben opgegroeid in Hulten, Brabant. Ik ben de dochter van Gerrit en Manda, die Bureau Revenu rond de eeuwwisseling hebben opgezet.
In 2013 ben ik naar Leiden verhuisd om daar psychologie en bestuurskunde te studeren aan de Universiteit Leiden. Sinds dat moment ben ik woonachtig in Leiden. Sinds november 2017 ben ik werkzaam bij Bureau Revenu als algemeen medewerker. Ik richt me primair op office manager taken en marketingactiviteiten.
Door het positieve in de situatie te zien kom je al een heel eind. Maar, daardoor moet je je niet laten uitputten. Onderneem zaken die voor jou belangrijk zijn en waar je energie uit haalt. En, op het moment dat het je juist energie gaat kosten, heroverweeg dan de situatie en ga op zoek naar alternatieven waar je wél energie uit haalt.
Mijn motto:
Alles eruit halen wat erin zit, en soms een beetje meer