Bureau Revenu heeft met het UWV een overeenkomst voor het uitvoeren van re-integratiedienstverlening voor de trajecten ‘Werkfit Maken’ en ‘Naar Werk’. Eén van de eisen die UWV in het inkoopkader re-integratiediensten heeft vastgelegd is, dat voldoende cliënten het klanttevredenheidsonderzoek invullen. Veel cliënten hebben gehoor gegeven aan het verzoek om deel te nemen aan het onderzoek, waarvoor dank.
Het klanttevredenheidsonderzoek over Bureau Revenu is recent door onderzoeksbureau Panteia opgeleverd, met een resultaat waar we trots op kunnen zijn. De trajecten ‘Werkfit Maken’ worden beoordeeld met een 8.2 en de trajecten ‘Naar Werk’ met een 8.9! Deze cijfers liggen fors hoger dan de norm van het UWV (6.5).
Cliënten die in de periode van 1 april 2018 tot en met 31 december 2019 een traject hebben afgerond bij Bureau Revenu zijn voor dit onderzoek ondervraagd. Een greep uit de motivaties bij de gegeven cijfers:
- “Begrip voor de situatie”
- “Ik ben erg geholpen en gesteund door mijn begeleider”
- “Was vriendelijk, dacht mee met de mogelijkheden en liet mij vrij om een goede keuze te kunnen maken”
- “ik ben bijzonder blij met de hulp die ik gekregen heb en nog krijg, mijn begeleider is erg begaan met mijn situatie en gedreven om mij vooruit te helpen”
- “… mijn re-integratiebegeleider ging zelfs mee naar gesprekken waar hij in principe niet naar toe had hoeven gaan, maar voor mijn innerlijke rust ging hij iedere keer mee.. respect.”