Bureau Revenu behaalt een supermooi klanttevredenheidsresultaat in 2023

geplaatst in: Uncategorized | 0

Bureau Revenu heeft met het UWV een overeenkomst voor het uitvoeren van re-integratiedienstverlening voor de trajecten ‘Modulaire diensten, ‘Werkfit Maken’ en ‘Naar Werk’. Zowel UWV als Bureau Revenu vinden het belangrijk zicht te hebben op de tevredenheid van cliënten. Veel (ex-)cliënten over 2023 hebben gehoor gegeven aan het verzoek om deel te nemen aan het onderzoek, waarvoor veel dank.
Het klanttevredenheidsonderzoek over Bureau Revenu is recent door onderzoeksbureau KlantOK opgeleverd, met een resultaat waarop we trots kunnen zijn! De trajecten worden gemiddeld beoordeeld met een 9,55. Dit cijfer ligt fors hoger dan de vereiste norm van het UWV (7).

Cliënten die in de periode van 1 januari 2023 tot en met 31 december 2023 een traject hebben afgerond bij Bureau Revenu zijn voor dit onderzoek ondervraagd.

Een greep uit de motivaties bij de gegeven cijfers:

  • “Ik heb mijn doel bereikt en ben zeer goed geholpen,
  • Uiteindelijk heb ik dankzij mijn coach iets gevonden waar ik energie van krijg en mij weer nuttig voel,
  • Top bureau
  • Hij was er voor mij ondanks dat ik in scheiding zat plus mijn vader op sterven lag. Betere man is er niet,
  • Ik heb veel aan de bezoeken met mijn coach gehad. Als klankbord en ook hulp gehad bij het oppakken van o.a. het sporten en het oppakken van sociale aangelegenheden. Omdat naar me geluisterd werd en voorkeuren en wensen werden meegenomen in het proces,
  • Naast het begeleiden met verbeteren van mijn maatschappelijke deelname, heb ik ook problemen kunnen bespreken waar ik op dat moment mee zat. Ik heb een aantal moeilijke periodes gehad, waarbij ik veel aan de gesprekken had,
  • Begeleiden van het vinden van vrijwilligerswerk en hoe dit aan te pakken. Ik was heel blij dat ik de coach had. De weg er naar toe werd een stuk makkelijker,
  • Hij heeft een hart van goud. Meer kan ik niet zeggen. Hij was een top coach,
  • Hij was altijd bereid om mij te helpen, in wat voor situatie ook. Altijd een steun in de rug,
  • Mijn verwachtingen waren niet zo hoog van dit soort instanties. Misschien omdat ik ondertussen teveel heb meegemaakt. Vertrouwen in mensen staat momenteel niet zo hoog. Bij Revenu ben ik super geholpen,
  • Ik had hiervoor een ander re-integratiebureau benaderd. Ze waren voor mij niet menselijk en gaven mij het gevoel dat ik een nummer was. En dat is bij dit re-integratiebureau absoluut niet, je bent een mens en geen nummer.”