Bureau Revenu heeft met het UWV een overeenkomst voor het uitvoeren van re-integratiedienstverlening voor de trajecten ‘Modulaire diensten, ‘Werkfit Maken’ en ‘Naar Werk’. Zowel UWV als Bureau Revenu vinden het belangrijk zicht te hebben op de tevredenheid van cliënten. (Ex-)cliënten over 2024 hebben gehoor gegeven aan het verzoek om deel te nemen aan het onderzoek, waarvoor veel dank.
Het klanttevredenheidsonderzoek over Bureau Revenu is recent door onderzoeksbureau KlantOK opgeleverd, met een resultaat waarop we trots kunnen zijn! De trajecten worden gemiddeld beoordeeld met een 9,15. Dit cijfer ligt fors hoger dan de vereiste norm van het UWV (7).
Cliënten die in de periode van 1 januari 2024 tot en met 31 december 2024 een traject hebben afgerond bij Bureau Revenu zijn voor dit onderzoek ondervraagd.
Een greep uit de motivaties bij de gegeven cijfers en verdere reacties:
- “Ik vind het moeilijk om er een cijfer aan te geven. Mede doordat ik met een ander re-integratie bureau zeer slechte ervaringen heb gehad. Ik ben ook geholpen met dingen die naar mijn gevoel niks met de re-integratie te maken hebben. Waar ik wel heel dankbaar voor ben.”
- “Omdat dit goed was”.
- “Mijn coach is rustig, empathisch en geeft goede begeleiding. Ben er blij mee. Heb lange weg te gaan.”
- “Goede begeleiding, denkt mee, geeft tips en is zeer meelevend.”
- “Hij is kundig, rustig in de omgang en geeft bruikbare oplossingen voor elke uitdaging of probleem.”
- “Het was voornamelijk persoonlijk contact. Op bepaalde momenten gelukkig ook via de andere manieren.”
- “Hij heeft me geholpen met zingeving en acceptatie van mijn beperkingen.”
- “Omdat ik er helemaal niets van verwachte. Maar achteraf echt wel tevreden en blij met de hulp die ik tot nu toe gehad heb.”
- “Ik had niet het idee dat ik weer zin zou krijgen op te staan en mijn situatie te accepteren, dit is uiteindelijk wel gelukt.”
- ‘Ik kon kiezen uit drie bedrijven. Bij Bureau Revenu had ik een goed gevoel. Dat is waargemaakt.”
- “Prima begeleiding! Persoonlijke interesse en meedenken zijn key geweest.”
- “Prima coach.”
- “Omdat ik zelf die mooie stappen heb gemaakt.”
- “Persoonlijk ondersteuning, luistert ook naar secundaire problemen en belemmeringen. Helpt.”
- “Omdat het contact prettig was, niet zakelijk, er kon over alles gesproken worden. Begeleiding ivm het UWV was ook erg fijn. Ze was erg goed betrokken bij alles en zag alles goed door wat betreft bijv. problemen of andere zaken.”
- “Goede persoonlijk begeleiding, oprechte interesse zonder druk uit te oefenen.”
- “Dat ik heb geleerd van al mijn verkeerde keuzes.”
- “Alles is ontzorgd en zeer punctueel.”
- “Steun in de rug bij het vinden van passend werk. Ze was er echt voor me”
- Omdat ik nu weer een leuke betaalde baan heb in Rijen. Dat is fijn. Daar heeft hij me goed bij geholpen.”
- “Dank u wel voor alle goede zorgen.”